Wednesday, February 15, 2012

45 de...ciudăţenii.

1. Urăsc să învăţ fără muzică. Pur şi simplu, nu mă pot concentra.

2. Dacă mă întorc înapoi din drum sigur nu o să-mi meargă bine. Foarte mulţi ani credeam că doar babele au problema asta. Aproape de fiecare dată se întâmplă…


3. Nu suport cămăşile. De niciun fel!

4. Mă enervez când cineva întârzie. Rău de tot. Eu întârzii.

5. Nu pot dormi dacă nu citesc ceva mai întâi.

6. Câteodată nu suport oamenii insistenţi. Mă enervează toţi. De multe ori îi ignor, dar îmi trece repede, oricum.

7. Nu suport oamenii care au uitat de unde au plecat sau care te caută doar când au nevoie urgentă de tine. Iert dar nu uit, de cele mai multe ori îi pot face de cacao exact când merită.

8. Când citesc o carte îmi place să răsfoiesc câteva pagini de la final…dacă este prea multă linişte în jur nu mă pot concentra la citit.

9. Mă doare capul dacă nu beau cafea (sau pepsi, cola, orice conţine cofeină). Mitologie?

10. Uneori îmi este frică în casă dacă sunt singură. În exterior nu am nicio treabă.

11. Foarte mulţi ani am avut fobie de înălţimi (asta e cea mai gravă), sânge şi aglomeraţie. Nu mi-au trecut nici acum.

12. Dacă vorbeşti prea mult şi repede, mă “deconectez”  şi fără să vreau nu te mai ascult.

13. Nu suport cluburile, dar îmi plac pub-urile zgomotoase. Urăsc pânzele de păianjen în localuri, dar îmi plac vechiturile.

14.  Când urc treptele, obişnuiesc să le număr.

15. La început, poate îţi par insistentă sau timidă and so on. Dar mai întâi deranjează-te să mă cunoşti, şi îţi vei schimba părerea.

16. Nu mă mai uit la televizor de ceva vreme. Pur şi simplu nu suport să văd cum "marile vedete" îşi spală rufele în public.

17. Nu îmi place să renunţ la un anumit lucru pe care l-am început deja.

18. Când vorbesc cu cineva, tind să îl privesc pe respectiv în ochi. Obicei stupid.

19. Nu suport oamenii care injură.

20. Nu îmi plac schimbările de niciun fel.

21. Când ascult muzică, la fiecare melodie îmi imaginez o poveste. Multe melodii...multe poveşti. (:

22. Dacă îmi place o melodie o ascult şi de 20 de ori la rând, până mă plictisesc.

23. Iau telefonul mobil după mine absolut peste tot, chiar şi când mă duc la baie. :))

24. Am o maaare problemă cu locurile aglomerate, mă sufocă…în maxim 2-3 minute sunt afară din acel loc.

25. Uneori sunt atât de calmă încât aş putea părea cea mai miserupistă persoană de pe pământ.

26. Am o broscuţă de pluş - partenera mea de somn. Da, multor oameni li se pare ciudat că dorm cu o broască de pluş la 18 17 ani.

27. Nu am fumat şi nu m-am îmbătat niciodată, şi să fii adolescent în ziua de azi fără să faci astea 2 lucruri, e o chestie ciudată bănuiesc.

28. Până acum un an vroiam să mă fac criminalistă. Evident, m-am răzgândit.

29. Nu-mi amintesc să fi plâns vreodată (decât aşa, pe interior) în faţa cuiva.

30.  Îmi place să ştiu de dimineaţă ce am de făcut pe parcursul zilei; dacă apare ceva neprevăzut mă urnesc foarte greu, deşi nu cred că sunt leneşă.

31. Nu îmi place să îmi petrec weekendul în casă. Simt nevoia să ies absolut oriunde, chiar şi pentru o mică plimbare de jumătate de oră.

32. Nu prea mă pricep să întreţin conversaţii cu oameni cu care n-am puncte comune; fazele ălea cu vremea, criza, mi se par penibile. Taci sau spune ceva mai bun decât tăcerea!

32.  Nu-mi plac artiştii de orice fel care se reprofilează; nici oamenii care le ştiu pe toate, da’ cel mai mult îi urăsc pe ăia care chiar le ştiu pe toate!

33. Urăsc când invocăm trecutul sau nişte valori sociale izolate ca să ne dăm speciali. Ar trebui să le luăm noi drept exemple înainte să le arătăm altora!

34. Nu ies din casă dacă nu am făcut duş. Sau mă rog, dacă nu mi-am făcut eu toată sesiunea de gata-de-ieşit-în-lume.

35. Sunt ciudată în relaţiile cu oamenii. Pot fi extrem de distantă cu un om şi extrem de prietenoasă cu un altul.

36. Am o mică micuţă minusculă cicatrice la sprânceană. Când eram mică şi mergeam de-a buşilea m-am ciocnit cu căpăţâna de pat. :)

37. Râd "pe silent". Gen, deloc zgomotos. Câteodată mi se pare penibil.

38. Când eram mică obişnuiam să memorez reclamele de la TV. Pe multe dintre ele, încă le mai ţin minte.

39. Nu îmi plac localurile aşa zis “mondene”. Prefer unul puţin mai retras în care nu găsesc constant aceleaşi caractere infecte. Dacă e mereu plin nu înseamnă că şi merită să mergi acolo. Mai degrabă prefer o plimbare pe faleză indiferent de anotimp sau prin parc.

40. Nu îmi place să mănânc în bucătărie. Prefer biroul. Ştiu că nu sunt singura :)). Pe parcursul procesului de haleală evident că mă uit la diverse filme. Periodic trebuie să curăţ tastatura. Capuccino ştie de ce.

41. Îmi plac anotimpurile reci. Mereu sunt cu mirositorul înfundat datorită sadicităţii expunerii voluntare la temperaturi scăzute

42. Deşi mi-a indisplăcut din rărunchi, rinichi, retină şi sinapse culoarea roşie înainte, culoarea pe care am început să o port destul de des în ultima vreme este ………(bătăi de tobe) roşu!

43.  Urăsc când se trezeşte un individ să scrie cu CAPS LOCK!

44. Recitind ce am scris până acum am realizat că sunt mai ciudată decât prevede legea. Sau mi se pare. 


 45. Mother of gizăz! Abia acum mi-am dat seama că am ajuns la 45. Mă dor degetele. Pam-pam! The end.

Cine vrea, e liber să preia leapşa. Multă baftă răbdare! O să aveţi nevoie. :D






2 comments: